Riešenie sťažností
Svoje otázky, pochvaly a podnety k službám poskytovaným prostredníctvom OFV môžete podávať prostredníctvom aplikácie eLearning cez nástenku alebo sťažnosť môžete podať ktorýmkoľvek z uvedených spôsobov:
-
osobne v SLASPO (budova ROSUM), Bajkalská 19B, severná veža, 4. poschodie, Bratislava,
-
listom, na adresu:
Slovenská asociácia poisťovní
Bajkalská 19B
821 01 Bratislava
-
e-mailom elearning@slaspo.sk alebo gabriela.majerska@slaspo.sk
-
telefonicky 02/32 10 18 42.
Nezabudnite uviesť:
-
svoje identifikačné údaje,
-
čoho sa sťažnosť týka a
-
čo najpresnejšie popísať, s čím Vám môžeme pomôcť a
-
doklady preukazujúce Vaše tvrdenia.
V prípade, že o to požiadate, doručenie Vašej sťažnosti písomne potvrdíme.
Ak Vaša sťažnosť neobsahuje požadované doklady či iné náležitosti nevyhnutné pre jej vybavenie, o tejto skutočnosti Vás budeme informovať.
V prípade opakovanej sťažnosti v tej istej veci najskôr prekontrolujeme správnosť vybavenia predchádzajúcej sťažnosti.
Sťažovateľovi možno doručovať písomnosti elektronickými prostriedkami, ak je v sťažnosti uvedená elektronická adresa na zasielanie písomností a sťažovateľ vyslovene nepožiada o doručovanie poštovou zásielkou.
Sťažnosť, v ktorej sťažovateľ neuvádza svoje meno, priezvisko a adresu, je anonymný návrh.
Opatrenia prijaté na vybavenie sťažnosti - Podnety na opatrenia sa získavajú zo sťažností prijatých v súvislosti s poskytovaním OFV. Opatrenia sa prijímajú na základe posúdenia opodstatnenosti jednotlivých sťažností, a to v záujme zlepšenia poskytovaného vzdelávania. Za zavedenie prijatých opatrení do praxe je zodpovedný určený zamestnanec SLASPO – manažér pre ľudské zdroje a vzdelávanie, ktorý návrh na prijaté opatrenie predkladá štatutárovi asociácie.