Vitajte v našom eLearning systéme
máte možnosť absolvovať osobitné finančné vzdelávanie pre základný, stredný, vyšší a najvyšší stupeň odbornej spôsobilosti.

Riešenie sťažností

Svoje otázky, pochvaly a podnety k službám poskytovaným prostredníctvom OFV môžete podávať prostredníctvom aplikácie eLearning cez nástenku alebo

  • SŤAŽNOSŤ môžete podať ktorýmkoľvek z uvedených spôsobov:
    • osobne v SLASPO (budova ROSUM), Bajkalská 19B, severná veža, 4. poschodie, Bratislava,
    • listom, na adresu:
      • Slovenská asociácia poisťovní
      • Bajkalská 19B
      • 821 01 Bratislava
    • e-mailom elearning@slaspo.sk alebo jana.frassova@slaspo.sk
    • telefonicky 02/32 10 18 42.
  • Nezabudnite uviesť:
    • svoje identifikačné údaje,
    • čoho sa sťažnosť týka a 
    • čo najpresnejšie popísať, s čím Vám môžeme pomôcť a
    • doklady preukazujúce Vaše tvrdenia.
  • V prípade, že o to požiadate, doručenie Vašej sťažnosti písomne potvrdíme.
  • Ak Váša sťažnosť neobsahuje požadované doklady či iné náležitosti nevyhnutné pre jej vybavenie, o tejto skutočnosti Vás budeme informovať.
  • V prípade opakovanej sťažnosti v tej istej veci najskôr prekontrolujeme správnosť vybavenia predchádzajúcej sťažnosti.
  • Sťažovateľovi možno doručovať písomnosti elektronickými prostriedkami, ak je v sťažnosti uvedená elektronická adresa na zasielanie písomností a sťažovateľ vyslovene nepožiada o doručovanie poštovou zásielkou.
  • Sťažnosť, v ktorej sťažovateľ neuvádza svoje meno, priezvisko a adresu, je anonymný návrh.
  • Ďalšie informácie k riadeniu a vybavovaniu sťažností nájdete tu.